Sider

søndag 25. oktober 2009

Spina di Pesce - Ferdig!

Sokk nummer en fikk seg til slutt en partner :-) Og det innen oktober var slutt, så da rakk eg å bli med på tå-opp KAL-en på Hobbykroken. Såg nemlig ganske mørkt ut en stund... Tror de ble sånn noenlunde like til slutt. Men det er i grunnen ikkje så nøye med, akkurat disse blir ikkje gitt vekk uansett :flire:

Mønsteret heter Spina di Pesce, og er å få kjøpt hos Yarnissima. Eg kjøpte kitet, og dermed er sokkene strikket i 80/20 twin Wollmeise. Gikk med 126gram til dette paret. Tips til hva eg skal gjøre med resten mottas med takk...


Detalj av gusseten. Hele sokken består i grunnen kun av minifletter, var til å bli sprø av innimellom. Men, nå er de ferdige :-D Ble ikkje så fryktelig vakre bilder av sokkene, er vanskelig å være både foromodell og fotograf :flire:

2 kommentarer:

  1. Kjempeflotte ting du har strikket!!!!!!!!

    SvarSlett
  2. Grattis med superfine sokker:) Jeg tror ikke mitt wm blir sokker, kjiper for mye på det:-)

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!