Sider

søndag 11. oktober 2009

Sokketrøbbel...

Denne ene sokken har vert ett eviglangt prosjekt. Tror eg har brukt mer tid på denne ene enn eg normalt sett gjør på ett helt par med sokker. Utrolig flotte blir de, men vet ikkje helt om det er bryet verdt å bruke 20+ timer på ett par sokker...


Skjønte ikkje alt som stod i oppskriften, spesielt hælen var gresk. Så fra gusseten og opp er baksiden av sokken ganske så egenkomponert. Spørs om eg klarer å lage sokk nr to helt lik :flire:

Digger for øvrig garnet, og er i grunnen glad for at det ligger fire hesper til i lageret mitt :-) Men spørs om det blir strikket flere yarnissima sokker, dersom alle mønstrene er like kompliserte.

5 kommentarer:

  1. Sokken ble nå fin i allefall. Det går sikkert raskere med den andre.

    SvarSlett
  2. Kjempeflott sokk! Håper neste går fortere =) Ha en fin søndagskveld =)

    SvarSlett
  3. Sokken ble jo flott selv med dine endringer. Jeg har strikket de fleste av sokkene hennes så er det noe du lurer på så kan du jo bare spørre!

    SvarSlett
  4. Takk Liv :) Var noe som løsnet underveis, eller midt i mellom en og to kanskje? Går mye lettere med nummer to, har bare skaftet igjen.

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!