Sider

fredag 9. oktober 2009

Julestemning...

...i bloggen, og også har de begynt i butikkene. Julemennene var på plass 1.oktober :sukk:

Disse kortene fikk eg i hemmelig venn gave, og nå har de blitt brodert og montert. Blir nok pakkelapper til jul dette :-) Kjappe og greie, og dersom eg ikkje tar helt feil er de kjøpt hos Atelje Margaretha.


I posten i dag kom to nye hesper med wollmeise twin. Hvite denne gangen , så eg lurer litt på om eg skal farge de selv... Hvitt er i grunnen en veldig upraktisk farge her i huset :flire:

2 kommentarer:

  1. Hehe, litt tidlig med julestemning, eller?
    Fine små kort, skulle ønske øynene mine ville være med på å brodere mer.
    Godt å høre at det er andre steder hvitt ikke egner seg og ;)

    SvarSlett
  2. Ja, litt tidlig :) Men eg er alltid i julestemning på feil tid av året :flire:

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!