Sider

lørdag 1. januar 2011

Litt ferdig - noen ufoer...

Årets første produkt er ferdig =) Strengt tatt var det ferdig i går, men ikkje helt tørt før i dag :flire: 200gram merinoull har blitt forvandlet til garn med hjelp av rokken. Helt perfekt er det ikkje, men mye bedre enn mine tidligere forsøk med merino. Kjørte topsen gjennom kardemaskina før eg begynte å spinne, og da ble det plutselig mye lettere å få til å spinne =) Rett nok forsvant fargeskillene med det, men pytt - det får vi prøve å få bedre en annen gang =) Da er det bare å finne ut hva dette skal bli =)


Ellers er det vel på tide å plukke frem noen årgangsufoer. Disse nærmer seg vel tre år gamle, vet eg begynte på disse før eg fikk Ailo i hus. Aurora Cabin er ett Dimensions-broderi. På det mangler bare attersting og knuter. Blue Dragon er et hjemmelaga kit fra Ebay. Der mangler det langt mer :flire: Håpet er å få ferdig Aurora Cabin i løpet av måneden, og kanskje å sette noen sting på Blue dragon også. det blir vakkert, men er ekstremt tidkrevende.

 











Får vel heller la være å nevne de prosjektene eg virkelig har lyst til å begynne på...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!