Sider

torsdag 20. januar 2011

Liberec-genser

Ett år eller to for sent gjør vel ingenting? Dette skal bli en VM-genser, nærmere bestemt VM-genseren fra Liberec 2009. Klarte å knekke pinnene mine på bolen, så måtte bestille nye fra England. Merkelig at DSA ikkje selger 3mm løse spisser av KnitPro pinnene? Så genseren ble lagt til side en stund. Gikk nesten en uke før eg kom på at ermene må jo strikkes på strømpepinner, delvi i vert fall... Så eg har så langt strikket ca 10cm bole, og en halv arm. De nye pinnene kom i går, så da er det håp for at resten blir ferdig også =)

 Tror ikkje fargekombinasjonen ble så altfor ille? Hva synes du? =)

6 kommentarer:

  1. Hvilken butikk i England bestilte du de pinnene fra?

    SvarSlett
  2. En kan få kjøpt løse pinner nr 3 Knit Pro Nova(metall) hos garnkorgen i Sverige.

    SvarSlett
  3. Sånne gensre er så tidløse at de kan man vel strikke uansett. Fin fargekombinasjon. :)

    Dumt med pinner som knekker. Og jeg har oppdaget at det blir veldig ulik strikkefashthet med HW og metallpinner, så det funker ikke å bytte heller. Får håpe du slipper å vente så lenge da!

    SvarSlett
  4. Tusen takk Mimouna =)

    Siri: Pinnene er kjøpt fra turval på ebay.

    SvarSlett
  5. Kjempe fine farger!

    SvarSlett
  6. VM-genser er vel Vm-genser uansett ;) Flotte fargekombinasjon synes nå jeg :D

    Ha en flott tirsdag :D

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!