Sider

søndag 27. mars 2011

Award

Noen awarder har komt min vei i det siste, og denne er fra Ann Kari.

Reglene er som følger:

Link til den du fikk awarden fra svar på ti spørsmål og send videre til 10 bloggere =)

1. Hvorfor startet du å blogge?

Trengte ett sted å lagre bilder online, og det "enkleste" var en blogg. Senere har eg fortsatt fordi eg trives med det, og det har blitt en av mine mange hobbyer.

2. Hvilke bloggere følger du?

Kan ses i lista til høyre. Stort sett håndarbeidsblogger, men også en del hundeblogger og noen humorblogger. Alle for å få litt inspirasjon og hverdagsglede.


3. Favoritt makeup-merke?
Bruker lite sminke, så har ingen favoritt.

4. Favoritt klesmerke?
Zizzi/Zay på bukser, ellers går det mye i collegegensere fra f eks puma, adidas osv.

5. Ditt "må ha" makeup-produkt?
Fuktighetskrem for ansiktet.

6. Favorittfarge?
Grønn, blå, turkis. Vanskelig å velge, gitt.

7. Parfyme?
Hugo Boss for Women.

8. Favorittfilm(er)?
Braveheart, Avatar og lista kan fortsettes i det uendelige...

9. Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Island og USA er en drøm, ellers er ikkje reiselysta så påtrengende. Hvorfor? Fordi eg har lyst =)

10. Spørsmål til meg selv:
Kunne sikkert skrevet mye her, men akkurat nå har eg ingen spørsmål til meg selv.

-------------------------------------------------

Nøstemor/Marianne har også sendt meg en award.

Liebster Blog ♥ award skal gis videre til 5 bloggere med mindre enn 100 følgere, på den måten kan flere oppdage hvor mange flotte blogger som fins rundt omkring.

Begge disse awardene har gått en stund i bloggverden, så eg velger å la de stå åpne. Har du lyst til å ta de med videre, er det fritt frem =)

2 kommentarer:

  1. Vad? Gillar du Braveheart du också, den och Betty Blue är mina två absolut bästa filmer jag någonsin sett och alltid återvänder till.
    Det var just det, dekkhåret ska bort eller? Kan man inte spinna av det eller är det därför garnet blev så hårt?

    SvarSlett
  2. Stikker innom for å ønske deg en fin Søndagskveld. takk for komentaren i blogggen min.

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!