Sider

tirsdag 8. desember 2009

Spinning

Eg har kardet og spunnet opp litt av ullen eg fikk av Bestemor. Det er i grunnen litt utrolig at dette...

...via dette....



...blir til garn, som kan brukes til så mye rart. Kjenner at eg må prøve å vaske opp ullen før eg karder/spinner noe mer av den, blir så ekkel på hendene av lanolinen.

Var litt nysgjerrig på kardingen, siden eg ikkje har gjort det før. Var i grunnen ganske greitt, men setter stor pris på den ferdigkardede og vaskede fiberen eg har liggende her :flire: Tror nok eg fort hadde gått lei om alt måtte kardes før spinning.

1 kommentar:

  1. synes du er megasflink jeg Ingrid. Er det lov og ønske seg et nøste i en eller annen anledning eller :D hadde vært morro. ;)

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!