Sider

tirsdag 29. desember 2009

Julekos

Mye snø = glad hund :-) Ailo trives godt i snø, og kunne nok ha tenkt seg å blitt ute lenger enn det eg orker. Så han koser seg for tiden.
Vi har vert hos mine foreldre nå i jula, og terrorisert det meste på to og fire bein. Spesielt gøy var det med Enzo. Knøttet er nå litt over 3mnd, og har funne ut at Ailo er en grei lekekamerat. Heldigvis har Enzo vett nok til å stikke seg unna bord og stoler, Ailo har ikkje alltid full kontroll over kroppen, og gidder i grunnen ikkje å være så forsiktig... Siden det er litt størrelsesforskjell mellom de to gjelder det å passe på litt.

Store gutter kan kose litt også...
Ellers er Ailo nå påmeldt i Juniorklassen på Hundeutstillingen på Manger 6.mars. Han står ganske greitt, men eg må få han il å trekke bakbeina litt lenger bak. Pappa tok noen bilder av han stående, og Ailo ser litt "startklar" ut. Helt klar til å hoppe opp etter godbiten. Får bare trene mer på det fremover, og satse på at vi ikkje nuller på utstillingen...
Begynner også å lure litt på hvor mye pels denne gutten kommer til å ende opp med. Ailo har allerede mye, selv om lengden ikkje helt er der enda. Og ikkje minst fargen... Hvor mørk kommer han til å bli? Synes eg finner nye sorte hår hver gang eg børster gjennom han.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!