Sider

onsdag 3. juni 2009

Flowers, Vines and Hearts shawl + fisketeppe

Siden eg bare holder på med litt langtekkelige prosjekter akkurat nå, tar eg en liten underveis oppdatering.

Flowers, Vines and Hearts shawl, strikkes i en tråd Drops Alpakka, og en tråd Drops Kid Silk. Er oppe i 279 masker nå, og har strikket 3 omganger av Body Chart, 13 igjen (om eg følger mønsteret). Gleder meg til det er klart til å blokkes, akkurat nå er det bare en svart klump.



Med en hånd på kameraet, den andre + begge knærne fikk eg strekt det ut litt, og viser forhåpentligvis litt av mønsteret her...

Og sånn helt til slutt, så har eg begynt på ett fisketeppe. Galskap? Litt kanskje... Men det skal bare bli ett babyteppe. Enn så lenge er det gøy å strikke fisker, har fire og ett halvt nøste til som skal bli til fisker, slik at eg totalt får ca 60 fisker. Til slutt skal det hekles sammen. Hvem det er til? Aner ikkje :-) Hadde bare lyst til å prøve oppskriften...

3 kommentarer:

  1. Sjalet ditt ser ut til å bli lekkert:-) Og fisketeppet er morsomt. Herlige bøker du har kjøpt deg også, kunne godt hatt de selv ja:-)

    SvarSlett
  2. Det ser ut til at både sjalet og fisketeppet blir riktig så fint. Syns det fisketeppet er så morsomt. Spreke farger du har valgt til det, det blir nok fint for en liten baby.

    SvarSlett
  3. Takker for hilsener :)Er litt der at eg synes det er mer spennende med farger til baby, alt trenger ikkje være blått og rosa :)

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!