Sider

tirsdag 16. februar 2010

Utfordring

Fikk denne utfordringen fra Kaiza76 :-)

Fortell om 10 ting som gjør deg glad!

- Ailo, som er like superhappy hver eneste morgen (eller, egentlig uansett..)
- Gode venner.
- Våren er på vei, at dagene er lysere og lengre.
- Folk som lar meg få lov til å "mishandle" pelsen til hundene sine.
- Familie.
- At hender og øyne fungerer som de skal, så eg kan få utløp for kreativiteten min.
- En god bok - eller to... Da sitter/ligger eg klistra til den er utlest.
- Å kikke gjennom gamle bilder, bli minnet på opplevelser med gode venner som har blitt "glemt".
- Besøke blogger, finne andre mennesker med samme lidenskap som en selv, og å bli inspirert.
- Å få til en ny teknikk eller noe annet eg aldri hadde trudd skulle gå :-)

Utfordringen skal visst sendes videre, og da får Beathe og Kinodama prøve seg på denne ;-) Håper dere tar utfordringen :-D

3 kommentarer:

  1. Så koselig at du stakk innom bloggen min! Og for ett flott sted du bor - jeg pleier å tilbringe deler av sommeren på Sotra -)

    SvarSlett
  2. Heisann, det var hyggeleg med sympatibesøk i bloggen min:) Halebeinet er der, det kjenner eg... Så mykje spennende du har her, eg har aldri prøvd å spinne. Kanskje ein gong?

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!