Sider

torsdag 11. februar 2010

Huset fullt i ull!

Syntes eg hadde litt lite ull (les: isolasjon) på lager, så bestilte litt fra Spinnvilt her om dagen.  Benyttet også sjansen til å bestille noen syrefarger :-)

To shetland humbug tops, en BFL/silke tops, og 200gram ukardet superfin merino.

Syrefargene, gult, sort og rødt. Har blått og grønt fra før.

Som om ikkje dette var nok, kom eg hjem til en pakkelapp i postkassen...

Og den var jo ikkje akkurat liten... Tusen takk til Budeia/Torill! Dette er norsk crossbreed, og det er brun ull nederst i kassen. Kan vel ikkje si at eg gleder meg så veldig til å vaske og å karde alt dette, får ta det litt etter litt :-)

Kjørte ei venninne til bussen i kveld, og når eg kom hjem var ullen tatt i bruk som seng... Må nok slite litt med en saueluktende katt en stund fremover :flire:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!