Sider

fredag 12. februar 2010

Prosjekter underveis...

Det skjer litt på pinnene for tiden, men alle prosjektene er i grunnen store, så her kommer en liten oppdatering. Helt i begynnelsen på de fleste, men ett eller to er ca halvveis.

Knesokker i Regia og Cascade Heritage. En sokk er ferdig. Disse tar tid, siden de strikkes på pinne 2mm. Har tatt utgangspunkt i en drops-oppskrift, og gjør endringer som det passer meg ;-) Må nok strikke tåa på nytt, den ble litt kort i foten.


Sagrantino Shawl i Indiecita Alpakka, har strikket fire heksagoner, har 30 igjen. Fargen ble litt merkelig på bildet, den er mer grønn.


Cabled Afghan. Nærmer meg slutten på første mønsterbit, fem igjen.

2 kommentarer:

  1. Takk for kommentar på bloggen min! Jeg bruker "Kool-Aid" å farge garn med. Akkurat nå er jeg tom for ullgarn, får vente til jeg reiser en tur hjem til Stavanger.
    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  2. Det der er bare steintøft. At jeg ikke har tenkt den tanken selv.

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!