Sider

søndag 24. januar 2010

Småstrikk - nok en gang

Blir fort til at eg strikker mye tilbehør, og lite annet. Finner liksom ikkje helt inspirasjonen til å strikke gensere eller tunikaer. Men det er det så mange andre som er flinke til, så da kan vel eg la vær? :flire:


Lykkefantens pulsvarmere, strikket i Sandnes Mini Alpakka. Gikk med ca 35 gram til disse, og de var siste par ut i en bestilling fra sjefen. Får ikkje frem hverken fletter eller tomler på bildet...



Raggsokker i Sterk, mønsteret er Design no 6, fra heftet Strikk Sokker (Du Store Alpakka). Strikket i str 42, og det gikk i underkant av 100gram. Disse er også en bestilling.

2 kommentarer:

  1. Alpakka är himla drygt garn, det räcker ju hur långt som helst. Jag stickar en tröja i det nu och har helt bommat på garnmängden, kommer säkert att kunna sticka många sockor också.. dina var fina:)

    SvarSlett
  2. Ja er det ikke flott at vi liker forskjellig type strikkerier :-)
    Jeg ser så masse flotte luer og pulsvanter her på nettet - og allikevel sitter jeg å legger opp til det ene store prosjektet etter det andre ;-)
    Slik som de pulsvantene du her har strikket - de ser helt utrolig flotte ut... Slike burde jeg også ha strikket, jeg tilogmed trenger slike, hehe

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!