Sider

fredag 1. januar 2010

Garnlagerslanking Desember 2009

Slankeåret er slutt, og kan vel pent si at det var ett mislykket prosjekt :flire: Men, tross alt, har vert moro å følge med på hva som har blitt strikket, og ikkje minst, hvor mye garn som har gått gjennom pinnene i løpet av ett år. Så her kommer siste oppsummering!


Strikket (ikke fra lager):
  • 75g Fanalue
  • 60g Kaninvotter
  • 121g Raggsokker

Strikket (fra lager):

  • 106g Raggsokker
  • 85g Ishbel
  • 108g raggsokker
  • 50g 2 par lace pulsvarmere
  • 100g 2par hvite pulssvarmere
  • 85g Lue

Totalt: 534gram

Kjøpt:

  • 1356gram

Kastet:

  • 74gram rester

Lager pr 31.12.09: 5388gram
Lageret har økt med 938gram på ett år.
Eg har strikket opp 9543gram i løpet av 2009.
I tillegg til 761gram garn som eg har strikket opp i forbindelse med diverse bestillinger.

Noe som betyr at eg har strikket opp totalt 10304gram i 2009.

Eg kommer til å fortsette med å skrive ned i boka mi hva eg strikker, kjøper osv. Kjekt å følge litt med, slik at den ekstra isolasjonen (les: garnet) ikkje overtar leiligheten fullstendig :-) Men tviler litt på at eg kommer til å legge det ut i bloggen, siden det ikkje blir noe opplegg på garnlagerslanking for min del i år.

5 kommentarer:

  1. Imponert over hvor mye du har strikket :D

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg lurte på om du strikker på bestilling? Skulle så gjerne hatt et par sokker jeg skal gi bort i gave.. Kunne jeg evnt fått mailadr din i så tilfelle?

    SvarSlett
  3. Hei, får nesten håpe du stikker nesa innom her igjen da? Mailadressen min er ingidano @ hotmail.com (bare ta vekk mellomrommene).

    SvarSlett
  4. Syns du har vært flink jeg! :D Og om du tenker på at du har fokusert på å prøver å garnslanke i 2009, så kan du jo tenke på alt garnet du hadde kjøpt om du IKKE hadde fokusert på det ;) Det hadde nok sikkert blitt en del kilo, så tar du de med i beregningen, så tror jeg du går bra i pluss ;) Godt nyttår :D

    SvarSlett
  5. Lageret ditt er da ikke så ille, og du har virkelig strikket opp mye i fjor!

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!