Sider

mandag 11. januar 2010

Prosjektbag


Eg har lenge tenkt å bestille meg noen prosjektbager i stoff, er så lei av alle plastposer som ligger og slenger... Men så fikk eg ett innfall, og strikka meg en i stedet for :-) La opp 100masker, og strikket rundt til passelig lengde, og strikket håndtak (I-cord). Brukte diverse rester, og tovet i etterkant. Voila! En prosjektbag, og eg har tilogmed fått brukt opp ca 85gram rester av alpakka og ull. Og ikkje minst, mye penere enn plastposer :flire:


Nevnte vel tidligere at eg har sjeviot på rokken for tiden? Har nå fylt opp en spole, og er i gang med nummer to. Dette ser ut til å bli ett ganske tynt garn, gleder meg til å få det ferdig :-) Må bare finne ut hva det skal bli til, men det dukker vel kanskje opp en idé underveis?

2 kommentarer:

  1. Så flink du er som spinner, det har jeg ikke prøvd siden jeg gikk på skolen...
    Ønsker deg en fin kveld :-)

    SvarSlett
  2. Så flink du er. Jeg har aldri spunnet garn, men det ser veldig gøy ut.

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!