Sider

onsdag 9. september 2009

Wollmeise igjen....

Farlig å gi meg linker der det er mulig å få tak i siklegarn... Sant Pillen??? Surfa innom Yarnissima igjen i dag, og der var det Wollmeiseoppdatering. Så nå er det en hespe med Spina di pesce, og en hespe med Fratello, pluss mønster, på vei hjem til meg :flau: Denne kjøpestoppen varte jo lenge :klaskpålanken:


Men har vert litt flink da... To par sokker er ennå på pinnene, ett er ferdig, noe garn er kastet (rester), og ca 300gram er gitt vekk. Så håper eg er oppe i ca ett kg ferdig strikket/ut av huset på slutten av mnd :-)

5 kommentarer:

  1. Så mye flotte sokker både på pinnen og ferdige.

    SvarSlett
  2. Mange flotte sokker, så heldig du er som har wollmeisegarn,nydelige farger på garnet. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. hihi jeg var der også i dag. Har jo to spina di pesce selv og en la digitessa - så denne gangen kjøpte jeg faktisk for å gi bort :)

    Vurderer også å strikke ett mønster. Må jo lære meg tå opp. Og wollmeise er bare superlekre i farger (selv om noen av hespene jeg har trenger man solbriller for å jobbe med hehe)

    Så lenge du er langt under 10 kilo i stash gjør det ikke noe å unne seg litt kosegarn. Du er jo flink til å strikke det opp igjen også!

    SvarSlett
  4. Det var jo lekkert garn du hadde bestilt da, og man kan bruke penger på mye verre ting enn strømpegarn. Kos deg du! :o)

    SvarSlett
  5. Skjønner jeg går glipp av noe, når jeg ikke har prøvd wollmeise. Men jeg skjønner meg ikke på de sidene, og kanskje jeg bare skal være glad til *lol*
    Innkjøpstopp har jeg prøvd meg på og, det gikk rett vest hos meg og ;)

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!