Sider

lørdag 5. september 2009

Monkey Socks av Cookie A.

Hobbykroken har vi en KAL (knitalong) på gang. Vi skal strikke Monkey socks av Cookie A. Mine strikkes i Arwetta, farge Curry. Vet ikkje helt hva eg synes om fargen ennå. Den såg lekker ut på bilde, men... vel... Du får dømme selv :-) Tror nok sokkene blir bra når de er ferdige, mønsteret er enkelt og greitt, og du finner det gratis på Ravelry. Bare søk på Monkey Socks :-)


Heldigvis har vi hele september på oss til å bli ferdige, har nemlig inne en del bestillinger på sokker for tiden, så holder på med raggsokker og russesokker samtidig. Fritidsproblemer? Kan eg aldri tenke meg :flire:

1 kommentar:

  1. akkurat en sånn sokk holder jeg også på med:-) i samme garn ,og samme farge.Men jeg er ikke med på den knitalongen.:-) og jeg er kommet omentrent akkurat like langt som deg. Morsomt!

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!