Sider

lørdag 5. september 2009

Garn Garn Garn GARN!!!

Fått litt dilla i det siste, så det har blitt kjøpt en del :flau: Eg som liksom holder på med lagerslanking...

Først ut; en hespe Wollmeise 80/20 twin sokkegarn. Fikk nemlig ett lite tips om ett sted det var lettere å få tak i det. Tusen takk, Pillen :-) Er litt skuffet over fargen på garnet, i følge bildene på Yarnissima skulle det vert mye lysere grønn, men dette er jo nesten svart... Men garnet er mykt og deilig, og blir nok til ett par sokker etterhvert. Og ikkje minst, tenk at garn fra Nederland brukte bare to dager fra bestilling til det dumpa ned i postkassa mi!

Denne lille saken fulgte også med, en liten garnmuffins :-)
Neste ut er Rheuma Thermal Wolle. Dette garnet skal visstnok være godt for folk med revmatisme. Bestilte fire nøster, så får vi se hva det blir til. Fikk bare tak i hvitt, så mulig eg kommer til å farge det selv :-) Litt av det skal bli til pulsvarmere. Vet det bare er tre på bildet, men Ailo bestemte seg for at det ene nøstet var genialt leketøy... Det er fortsatt i live, men ser noe herpa ut.

Ellers har eg bestilt inn litt diverse sokkegarn, har lyst til å prøve noe nytt garn.

Cascade Heritage Sockyarn


Lana Grossa Meilenweit Sokkegarn


Litt oppskrifter må også til.

Alt det siste er bestilt fra Strikkinnom. Den pakken brukte faktisk en uke på å finne postkassen min. Store forskjeller på sendetid gitt...

Utenom dette har eg kjøpt litt pt5, Sisu fantasy og vanlig Sisu, Viking Frøya og Regia Kaffe Fasett. Tilsammen ca 1,5kg i pluss denne måneden :plystre: Kommer godt med at eg har en del bestillinger :flire: Og eg har bestemt meg for at det ikkje skal kjøpes garn igjen før eg har strikket opp 2kg garn. Unntaket er om eg har for lite til å fullføre ett prosjekt. Hjelper dere meg å olde meg i ørene???

2 kommentarer:

  1. Fy fasken så raskt det kom! Jeg har ikke fått mitt enda - men da kommer det vel mandag. Morsomt med garninnkjøp. Mye fint du har fått deg.

    SvarSlett
  2. oooh, jeg venter og wollmeise i postkassen, da kan jeg jo begynne å glede meg :-) Du kan forresten glede deg til å strikke i cascade-garnet, det er nyyydlig:-)

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!