Sider

mandag 9. mars 2009

Oppdateringer på litt av hvert her :-) Kaffestunden har hatt seg en luftetur til Sorland, og kom tilbake montert. Blir bursdagsgave til mamma 1.april :-) Og får seg forhåpentligvis en annen plass å henge enn i dusjen min :-P

Flower Basket nr.2 ble til slutt ferdig - og eg har ikkje lyst til å gi det vekk som planlagt... Har nemlig falt fullstendig for fargen. Men tror ikkje eg gidder eller rekker å strikke ett nytt sjal til mai, så må vel klare å skille meg av med det :-) Skal bli bursdagsgave til tante, som blir 50 i mai. Må kanskje brodere noen bursdagskort og nå da... Hmm...


Strikket i Tynn alpakka fra DSA, gikk med ca 165gram. Mål: 204x85cm. Perler: Rocailles glassperler. Disse viser ikkje så godt siden de er grønne, men sjalet ble lekkert med de :-) Om noen skulle lure, perlene ligger midt i blomsten, jevnt fordelt over hele sjalet.
Ellers skulle eg egentlig bare innom garnbutikken etter noen knapper, men klarte ikkje helt å gå forbi disse nøstene... Sammen med knappene skal det bli noe godt og varmt.


4 kommentarer:

  1. Sjalet ble aldeles lekkert!! =)

    SvarSlett
  2. Et utrolig nydelig sjal, perfekt farge til meg.....
    Ha en fortsatt fin uke. :0)

    SvarSlett
  3. Sjalet var berre utruleg fint. Likte særleg godt fargen.

    SvarSlett
  4. Det ble skikkelig fint med perler :)

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!