Sider

lørdag 21. mars 2009

"Lips" fra Vervaco er ferdig montert og klar til å henges opp. Må få tak i glass en dag, men det får vente litt. Synes det ble ganske så lekkert, nå gjenstår det bare å finne ut hva mer som skal henges på veggene der inne.

Celtic Cable Neckwarmer. Strikket i dobbel Tynn Alpakka fra DSA. Dette er den andre eg har strikket, eneste forskjellen mellom de er fargen. Den andre er grønn, og denne er blanding mellom grønn og sort. Denne er også strikket med en rep mindre av mønsteret, den andre ble litt for vid etter noen timer rundt halsen.

Har også noe garn som eg ikkje helt ser en fremtid til her hos meg :-) Fire nøster raggegarn fra SparKjøp, ca ett halvt nøste mørkgrønn smart (sandnes garn), ett helt nøste (150g) Kauni EQ (mulig eg ombestemmer meg angående dette...), tre nøster pt2 (det røde er ca halvt), og tre nøster Silja sokkegarn fra SparKjøp. Gi en lyd om noe frister :-)
Noen rester blir det også innimellom, gi en lyd om du kan bruke noe av dette. Gis bort!
Ca 200g totalt, aner ikkje hva det hvite er, men fra venstre er det hvitt garn, Silja sokkegarn, Daletta rester, Safir rester, Fabel, og Hjertegarn raggsokk.


Ta gjerne en kikk innom Kremmerhuset mitt, legger ut litt av hvert for tida, det siste er pent brukte DVD-er :-)

2 kommentarer:

  1. Det broderiet var bare helt fantastisk!!!! Det er det fineste jeg noen gang har sett. Halsvarmeren var og deilig:-)

    SvarSlett
  2. Hva skal du ha for Kauni?

    Og så vil jeg gjerne ha restene av silja, daletta og de to blåmelerte

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!