Sider

fredag 6. mars 2009

Garnlagerslanking 2009

Da var Februar over (for lengst :rødme:), og det er på tide å oppdatere garnslankinga igjen :-) I Februar ble det kjøpt 700 gram, men eg har klart å strikke opp 770gram :-D Tror også eg har lagt ut bilder av det meste her på bloggen, men helt sikker kan eg ikkje være... :-P
Når det gjelder Mars, har det i grunnen begynt ganske trådt, på grunn av Kaffestunden. Men fikk strikka ei lue i dag, som endte på 55 gram. Så enn så lenge har eg krympa lageret med 207 gram siden nyttår :-) Holder også fortsatt på med ett Flower Basket Shawl med perler, samt ett burteppe til pusene. Har nettopp bytta til nøste nr fire på FBS, så den nermer seg slutten. Samme med puseteppet, bare 1 1/2 lapp igjen før eg skal strikke kant og montere. Så håper at i løpet av Mars blir lageret ett halvt kilo lettere. Eneste problemet med FBS-en er at eg har forelska meg i fargen, og er litt usikker på om eg klarer å gi det vekk i mai. Strikkes i Tynn Alpakka fra DSA, og blir så deilig stort og mykt...

Må jo også nevne at eg har begynt på ett nytt broderi, må jo ha veggpynt til det nye soverommet mitt, når det en gang står klart. Pappa kommer en tur neste helg for å tapetsere den siste veggen, samt å begynne med listing :-D Gjenstår bare å kjøpe gulv, noen som stiller som sponsor? ;-)

Eg har også litt strikkehjelp innimellom :-) Max var ivrig da eg holdt på med Luna Moth i Januar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!