Sider

tirsdag 31. mars 2009

Garnlagerslanking mars 2009

Da var det vel på tide med en oppdatering på slankestatistikken igjen. Det har blitt strikket lite denne måneden, men har kvittet meg med noe garn som ikkje hadde noe fremtid her hos meg. Har enda noe igjen, se innlegg lenger nede.

Kjøpt/fått: 745gram
Brukt: 650gram
Gitt vekk/solgt: 285gram
Totalt bruk i mars: 935gram :-)

Så da blir status på lageret 4158gram i dag, og det vil si at lageret har krympet med 292 gram siden 1.januar. Eller kanskje eg bør si at eg sirkulerer garn, ikkje slanker :plystre: Har jo en del nøster eg ikkje helt vet hva eg skal bruke til, så mulig dette blir pakket i en pose og sendt til Fretex eller lignende.

2 kommentarer:

  1. Det går i det minste rett vei og sirkulering er bra!

    God påske :)

    SvarSlett
  2. Den rette veien virka bare til og med 1.april, da var eg plutselig over ett kg i plss :S

    God Påske :)

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!