Sider

lørdag 8. oktober 2011

Mens vi venter på at malingen skal tørke...

Så ble det en liten tur i gamle trakter =) Reiste til ett sted eg brukte mye da eg bodde i Øygarden, nemlig veien ut til det gamle bølgekraftverket. Vi gikk grusveien ut i dag, men det går veier gjennom marka dit også.  Som vanlig ødelegger blogspot bildekvaliteten, så trykk på bildene for å få de større og skarpere =)



 Ailo fant seg en vannpytt - har radar for sånt han...

 Kraftverket - ble smadra av bølgene første vinteren i drift, siden har det stått sånn.

Litt etter litt bryter naturen ned det mennesker har skapt


 Spesielt landskap i Øygarden. Ailo har godt av å øve seg på sånt, snart går turene våre over lyngheier og svaberg igjen =) 

 Traff en liten kompis, litt knurring og stramme masker, før de plutselig var gode venner =) 

 Fikk tips om noen innstillinger på kameraet mitt for å kunne fange bevegelse bedre, vips, så fikk en til å ta løpebilder =) 



 Pen gutt i pent vær. Krysser fingrene for flere slike dager gjennom vinteren =)


5 kommentarer:

  1. Så fine bilder, og nydelig hund =)

    Koselig at du vil være med på gi-borten min, ønsker deg en koselig kveld =)

    SvarSlett
  2. Ett specielt landskap du traskar i. Fina kort i bevegelse också, undrar om inte jag också har en sån inställning...
    Ha det fint :)

    SvarSlett
  3. Mia: Har du speilrefleks? På nikon sine kamera kan du stille hjulet på S, og dermed styre lukkeren. Er den eg har brukt =)

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!