Sider

søndag 1. august 2010

198 yds of Heaven


Dette er sjal nummer ni i utfordringen 10 Shawls in 2010, som går på ravelry. Har frist til 31. desember med å få ferdig det siste sjalet, så regner med eg skal komme meg gjennom dette med *glans*. At det finnes galne mennesker der inne som allerede har strikket langt over 20 sjal snakker eg ikkje fullt så høyt om :-)


Sjalet er 198yds of Heaven, og egentlig skal det strikkes med ganske tjukt garn. Men siden BFL/silke-mixen min hadde veldig lyst til å bli ett sånt sjal, ble det tynnere pinner og garn, og flere repetisjoner. Ikkje spør meg om hvor mange, datt ut av tellingen underveis...
Om det strikkes igjen vil eg bruke provisional cast on, i stedet for den metoden som stod i oppskriften. Starten ble ikkje så fin som eg ville ha hatt den.

 

Mønster: 198 yds of Heaven
Garn: Selvspunnet BFL/Silke
Vekt: 80gram

Beklager litt kjipe bilder... Objektivet mitt skygger for den innebygde blitzen, så kan ikkje bruke den lenger. Utendørs gikk ikkje i dag, siden det har regnet kattunger siden eg stod opp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!