Sider

mandag 21. juni 2010

Sniktitt fra helgen

Ailo og eg hadde oss en liten tur på AG-stevne i helgen (abstinenser, noen?) Og da ble kameraet og nytt objektiv med på turen :-D Endelig fått kjøpt meg zoom-objektivet eg har hatt lyst på lenge :-) Desverre ble bildene litt så som så, sleit litt med å finne balansen på kameraet. Det veier litt over ett kg nå, i motsetning til rundt 600 gram tidligere :flire: Men her er da ett lite knippe, resten ligger på facebook-siden min ;-)

Ailo var litt vel overgira da vi kom dit, men roa seg ned etterhvert. Kunne faktisk ligge i ro selv om det gikk hunder rett forbi han :stolt: Håper dette er ett lite tegn på at han begynner å bli voksen og fornuftig :-)


Desverre gikk batteriet tom for strøm underveis, så fikk ikkje tatt så mange bilder som eg hadde hatt lyst til...

4 kommentarer:

  1. Ser så imponerendes ut å ha så bra kontroll på hunden i hinderene! Og du tar utrolig bra bilder! =)

    SvarSlett
  2. Stilig!! Flotte bilder du har tatt. :)

    SvarSlett
  3. Flotte bilder!! Og mange herlege hundar;)

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!