Sider

lørdag 19. juni 2010

Pågående prosjekt

Noen kjappe bilder av ett pågående prosjekt: Lyra av Herbert Niebling (ravelry link). Dette skal bli firkantet, og kommer til å spise opp ca 1800 meter med garn. Har til nå strikket ca 70 runder, og har ca 110 igjen. Dette er faktisk veldig gøy å strikke, men gruer meg litt til de laaaange rundene på slutten :flire: Må også finne ut hvordan en crochet bind off skal gjøres...

Garnet er av ukjent type, lace kjøpt fra en etsy-butikk. Blanding av merino, silke, kasjmir og nylon.
Bildene ble tatt da eg hadde strikka ca 50 runder. Av en eller anna grunn hadde visst ikkje blogger lyst til å publisere innlegget når eg ba om det...


4 kommentarer:

  1. Hei! Crochet bind off betyr at man skal hekle det av. Du skal hekle sammen et antall masker og så hekle en luftmaskebue på så mange luftmasker det står i oppskriften. Håper dette ble litt forståelig...
    Hilsen Astrid/rubin72

    SvarSlett
  2. Hei. Dette så nydelig ut.. Kanskje mitt neste prosjekt må være et sjal.. :-)

    SvarSlett
  3. Takk for tips, Astrid :) Finner nok ut av det når eg en gang kommer så langt :)

    Ingvild: Passe deg, så du ikkje blir bitt av sjalbasillen du og :-P

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å se dette ferdig!!

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!