Sider

fredag 2. april 2010

Celia og Enya

Nytt garn er av spolene :-) Denne gangen er det to eurasiere, Celia og Enya, som har blitt til garn. Det hvite/kremfarga er Celia, og det grå er Enya. Bilder av hundene finner du hos Kennel Carve Canem, har ingen bilder av de på denne pcen... Totalt ble det ca 100gram, og 150meter. Litt sau er blandet inn, men virker som om eurasier-ulla er stabil nok til å spinnes uten.

Ellers blir det litt lite bloggbesok av meg for tiden. Sliter med at internettet er veldig ustabilt på denne pcen. Regner med det er USB-portene som er for trege. Tar det nok igjen senere :-) Sjelden eg får være online i mer enn ti minutter, og på den tiden får en ikkje gjort så mye...

5 kommentarer:

  1. GOD PÅSKE!!!
    Award til deg i bloggen min om litt!!

    SvarSlett
  2. Kult!! Du er kjempeflink!! :) Du får mer Enya om 3 uker ;)

    SvarSlett
  3. Er da bare to uker til NKK? :lure: Men det er bare å komme med det :-D

    SvarSlett
  4. Haha.. alltid ei uke for seint jeg da! :p

    Bra du holder orden på meg.. send ei melding da en time før vi skal i ringen :p

    SvarSlett
  5. Er vel best å sende dagen før, slik at du husker å reise ned ;-P

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!