Sider

onsdag 1. juli 2009

Nye bilder av Ailo

Prøvde å laste opp disse bildene i går, men plutselig forsvant nettet... Ser ut til å gå litt bedre med farten i dag, så gjør ett nytt forsøk.
Eg har hatt det litt travelt den siste uka, så har nok blitt noe roligere for Ailo nå, ikkje fullt så mye farting som tidligere. Men ser ut som om han takler verden med stor ro nå. Selvfølgelig er det mye som gjenstår :-) Har hatt en del besøk her, så folk har han fått truffet en del av. Blitt noen hunder også. Han har lagt seg til en liten uvane med å boffe når han treffer ukjente hunder... Men det går seg vel til på ett vis. Går ganske greitt å avlede han. Så snart han kommer nærme nok til å snuse går det greitt. Da skal han helst knøvle den andre hunden...

Nesa hans rekker nå oppå salongbordet, så hender eg må redde unna en del ting :flire: Vektmessig tror eg han nermer seg 10kg nå, skal til veterinær for vaksine en av dagene, så da får eg nok ett nøyaktig svar. Nesa, tungen, halen og beina har vokst mye i det siste, så nå venter eg bare på at kroppen skal følge etter :-)

Som dere ser av bildene er han ikkje så fryktelig enkel å ta bilder av... Blir mange mislykkede, noen ok, og noen få flotte. Selv speilrefleksen er ikkje kjapp nok til det :flire:

2 kommentarer:

  1. Morsom maske han har nå. Syns han er enda mørkere i pelsen nå jeg, eller tar jeg feil?

    SvarSlett
  2. Hmm... litt usikker der altså :flire: Men han har blitt veldig lys i nakken.

    Blir spennende å se hvilken farge han ender opp med :-)

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!