Sider

fredag 17. juli 2009

Fisketeppet er ferdig

Det er liv i meg, og eg har i grunnen en del å blogge om, men sliter veldig med nettet. Har prøvd å klage, men siden leverandøren ikkje gidder å gjøre noe med det, skal eg kikke meg rundt etter en annen... Så det kan godt hende eg blir litt fraværende med blogging fremover.

Teppet ble til slutt ferdig. Strikket i Sandnes Smart, veier 620gram. Stort og godt, er vel ca 100x70cm. Legges ut for salg i Kremmerhuset, da eg ikkje har noen mottaker klar enda.


Klarte ikkje helt å beregne riktig antall fisker til teppet, ekstrafiskene ble gjort om til katteleker, fyllt med hobbyvatt og catnip. Disse legges også ut for salg, men kommer nok til å bli gitt til mine puser etterhvert som den de har blir utslitt. Ble en suksess her hos mine puser :-) Også hos Ailo, men den karen tygger jo på det meste :flire:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!