Sider

fredag 16. januar 2009

Året som gikk i fjor

Hobbykroken har vi hatt kåring av året som gikk, og eg gikk av med seieren som Årets Hekledronning :-) Ikkje det at eg hekler så mye, men 17.05.08 ble eg ferdig med ett stort teppe, Grafisk Bestemorteppe, og det var dette som var nominert :-) Takk til Lillemor som nominerte meg, og til ALLE som stemte på meg :-)

For å si det pent, hadde i grunnen "glemt" (les: fortrengt) at eg hadde hekla det, var mildt sagt drittlei da eg var ferdig :lol: Teppet ble gitt vekk til pappa som hybelteppe, og ærlig talt, håper eg aldri ser det igjen :)

6 kommentarer:

  1. Må jo si at en pris er vel fortjent etter å ha heklet et teppe som dette:-) Det var knallfint!!!!

    SvarSlett
  2. Utrolig stilig det teppet! Så det var vel fortjent tittel. Skjønner godt du var lei på slutten for det er jo ganske så stort.

    Linken fungerte ikke men det er nok pga www foran ikke var der. Ellers går .no også ;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med tittelen. Teppet ble utrolig flott. Ønsker deg en riktig god helg.

    SvarSlett
  4. Pillen: har fiksa linken :)

    Takk for kommentarer :)

    SvarSlett
  5. Med et sånn teppe er det ikke rart du vant!

    SvarSlett
  6. Knallfint teppe!! Og milde banan for en jobb!! =)

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!