Sider

lørdag 31. januar 2009

Garnlagerslanking 2009

Status for Januar ble til slutt sånn:

Start: 5450gram

Kjøpt/Fått: 1050gram

Brukt: 1082gram

Så denne måneden endte med kun 32gram i minus. Ikkje helt fornøyd med den nei... Men minus er nå minus, det betyr vel bare at eg må legge meg i selen for å unngå å kjøpe garn neste måned. Noe av det som er kjøpt er forresten allerede på pinnene, har 250gram tynn alpakka som skal bli til ett stort Flower Basket Shawl. Holder også på å styre med perler på dette. Har også to burtepper til pusene på pinnene + planer om x-antall andre prosjekt, som vanlig :-) Av og til lurer eg litt på når eg skal få tid til å gå på jobb... Men får vel utnytte tida så godt som mulig nå, om det kommer valp i huset i Juni blir det travelt med det, skal i grunnen bli godt å få noe annet å konsentrere meg om enn kun håndarbeid. krysser fingrer, tær, armer og bein for at det skal gå bra :-D

Til slutt en liten oppfordring til hundefolk og folk som kjenner andre med hund... MERK HALSBÅNDET til hunden med telefonnummer! Snubla over ei ung shäfertispe i dag, som labba løs rundt etter veien, og ikkje var så langt unna å bli overkjørt før eg fikk tak i ho... Hunden hadde halsbånd, men ingen merking...

Heldigvis gikk det bra denne gangen, eieren dukka opp etter ei stund, han kjørte rundt og leita etter hunden. Gudene må vite hva eg skulle ha gjort om eieren ikkje hadde dukka opp. Hadde nok blitt en natt eller to hos Falken for den hunden da...

MERK HALSBÅNDET TIL HUNDEN DIN!!!!
Mange fine på ebay.com, din lokale dyrebutikk har sikkert noen, men gå for de som skal graveres... Rørene med lapp inni detter av etter kort tid.

3 kommentarer:

  1. Jeg har kjøpt x antall med graverings merkebrikker til Troy men de knekker i festet tror jeg - for borte blir dem:(

    Heldigvis chippet - og vi har allerede hentet han på Falken en gang. 650 kroner for å hente han ut - og det viste seg at det var ei dame 50 meter unna som tok han inn til seg og spurte falken om hun kunne beholde han!

    SvarSlett
  2. Lykke til med slankingen videre :)

    SvarSlett
  3. Pillen: Er også mulig å få tak i broderte halsbånd, eller graverte brikker som tres på halsbåndet.

    Sol: Takker :D

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!