Sider

torsdag 1. januar 2009

Har nok en gang hatt en del pauseprosjekter på pinnene, med det resultatet at det er mye som blir ferdig samtidig :-) En god grunn til dette er at eg trenger å øve meg i tofarge-strikk, pleier alltid å stramme en av tråden for mye. Men denne gangen tror eg det gikk greitt :P

Lue, str 4år. Av en eller anna grunn vrir alltid vrangbordene mine seg...

Votter, også str 4år. Tomlene er muligens litt korte på disse, men det kan rettes. Noen som vet lengden på tommelen til en fireåring?

Og til slutt sokker i str 4år. Oppskriftene til alt dette finnes i Dalegarn sitt hefte nr 130, og er strikket i Daletta. For salg, om noen har en snuppe som kan passe inni dem :) Ta kontakt på ingidano(att)hotmail dott com.

Og til slutt ett par Lommetøfler, strikket i alpakka (blå) og Safir (hvit). Disse får ett liv i en kurv i gangen min, slik at frosne gjester kan låne når de kommer på besøk. Ofte gulvkaldt i kjelleren min :)

3 kommentarer:

  1. Da kan jeg kanskje opplyse om at jeg var besøkende nummer 1000 :) Tok til og med bilde av det hehe. Ble litt satt ut da jeg så det.

    Liker å myse i bloggen din. Glad for at du oppdaterer så ofte og inspirerer.

    SvarSlett
  2. Torben sin tommel er 4 cm fra innsiden mot pekefingeren.

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!