Sider

søndag 18. januar 2009

Brodering 2009

Blir nok ikkje så veldig mye brodering fremover, fortsatt er det strikkedilla som gjelder :-) Men trenger noen bursdagskort og sånt innimellom, så litt burde eg klare å få til. Eg har fått brodert litt på Blue Dragon den siste uka, samt ett par andre småprosjekt. Siden det ser ut som om Blue Dragon går i dvale igjen, får eg oppdatere nå :-) (den har lagt i kista siden sept/okt i fjor...) Antar det er ca 15-20 timer igjen med brodering bare på det mønsterarket eg holder på med nå, og ennå er det 5 ark igjen som eg ikkje har begynt på. Vakkert broderi, men fytti rakkeren for ett arbeid det har vert... For nye lesere, dette broderiet har 97 farger, og MASSE fargeskift. Syr stort sett bare 3-4 sting i samme farge.

Og her er det andre småpøet eg har holdt på med. Nissen fikk eg i hemmelig venn pakke før jul, skulle egentlig monteres i ramme som fulgte med, men eg er lite begeistra for gull, og da ble det kort i stedet for.

Nok en Solo the Cat har blitt til. Skjønne pusen :-) Den første eg sydde ble gitt vekk som bursdagskort, men denne og en til skal henges på veggen her. Lurer på om eg skal få tak i noen til, og montere i en ramme...

Ellers går tida med til å vente på løpetid hos tispa eg skal ha valp fra, og til å strikke babyluer til Sierra Leone. Har 6 stk klar nå, håper eg rekker noen til før de skal sendes i slutten av måneden.

4 kommentarer:

  1. Fina broderier.. och vad bra att du stickar till de som behöver i Sierra Leone. (Litet land runt som fotboll... som en man jag känner därifrån brukar säga).
    Lycka till med valpproduktionen oxå.. =)

    SvarSlett
  2. Hei hei.
    Du, jeg bare lurte på hvor du får tak i de broderiene med Solo the Cat.
    Er bare helskjønne. :)

    SvarSlett
  3. Du er så flink med hendene! Blir stadig imponert! Du er ikke den eneste som venter på den løpetida.. vet ikke om du las om jeg var til vetrinær.. men uansett, alle prøver var fine, ingenting galt som skal utsette løpetida, så får bare smøre oss med en god posjon med tålmodighet ennå. Er til å bli gal av. Kikker hver dag om det er noen bloddråper.. like skuffa hver gang :(

    SvarSlett
  4. Så spennende med Eurasier.valp, da!! Vi vurderer sterkt det som rasevalg ved neste korsvei, vi, også! =)

    *krysser fingre og tær*

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!