Sider

torsdag 21. juli 2011

Pågående Prosjekter #8


PPOnsdag går ut på å vise fram ett prosjekt man holder på med, i bloggen sin på onsdager.
PPOnsdag står for PågåendeProsjekterOnsdag, altså at man blogger ett prosjekt man holder på med, på onsdag. Og det trenger ikke være strikking det er snakk om, kan være hva som helst, så lenge det er noe du holder på med, og som ikke er avsluttet. Trykk på bildet for å komme til AnnetteK sin blogg.



Strikker litt innimellom, men alt går liksom galt for tiden. Enten blir det feil garnvalg, eller så blir vottene så trange at de ikkje er mulig å dra på seg. Så da begynner man selvfølgelig på noe nytt =P Denne gangen er topp fra Garnstudio. Er mildt sagt lite imponert over måten de skriver oppskriftene på, så det skal bli spennende å se hva eg får til etterhvert. Den første centimeteren er strikket, og flere skal det bli =)

1 kommentar:

  1. Spennende å se hvordan toppen din blir. Gleder meg til å se mer ;)

    Mitt prosjekt akkurat i dag er at jeg skal lære meg å sy... Nå har jeg i alle fall stoff til å prøve meg på ;)

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!