Sider

fredag 9. juli 2010

Ny laptop!

Endelig håper eg at det blir litt lettere å surre rundt på internett, oppdatere bloggen min, og ikkje minst besøke andre blogger :-) Det har desverre blitt veldig lite av det de siste månedene, føler eg ikkje kan sitte å surfe på jobb når det er mye annet som skal gjøres... Blir heller ikkje til at eg sitter litt på "overtid" for å surfe, det venter jo tross alt noen firbeinte hjemme.

"Vidunderet" som har komt i hus denne gang er en Acer Aspire 8730z, og skal i teorien være litt sprekere enn den eg opprinnelig hadde. Satser på at denne kan holde noen år, men med min flaks ryker den nok en dag eller to etter at garantien går ut (som forøvrig går ut til jul)...

Nå holder eg på med oppdatering av laptopen, slik at den blir slik eg vil ha den (vanedyr), og å få lagt inn bilder og musikk som eg heldigvis fikk redda fra den gamle laptopen. Hadde vert kjiiiipt å miste alt av bilder fra de siste 6-7årene, gitt... Sliter ennå litt med plasseringen på tastene, blir litt sleiving innimellom :flire:

Ellers er eg ferdig med Lyra, mangler bare blokking :-D Satser på å prøve å få blokket det i løpet av helga.

Gratulerer til Kennel Carve Canem med E-kullet! Hele syv søte små :-D Halvbror Ailo hilser så masse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!