Sider

lørdag 17. juli 2010

Burtrening

Etter mye frem og tilbake har eg endt opp med ett nytt bur til Ailo. Det første eg kjøpte til han viste seg å bli for lite, så det måtte til. Har hatt litt i bakhodet at det kan være en fordel å ha med på utstillinger, samt at han kommer nok til å måtte ligge i bur hos veterinærer en eller anna gang. Kan vel være en fordel at Ailo er vant med bur da, og ikkje leker tåkelur mens han er der...

Buret har ikkje vert i hus så mange timene, og stinker fortsatt ny plastikk... Pusene mine har nok brukt buret mer enn Ailo :flire: Men, det går seg vel til etter hvert. Eg har begynt å gi han maten i buret, og det går greitt. I tillegg satte eg vannskåla hans inn der noen timer i går, samtidig som han fikk ett griseøre. Da blir han stort sett tørst, og måtte inn i buret :flire: Må jo være lov å være litt sleip når en trener hund?  Ellers blir det vel noen økter med klikkeren her og der. Ailo blir veldig samarbeidsvillig når det hagler godbiter rundt han. Det er deilig å ha en hund som er matvrak :-P

En ting som er veldig greitt med dette buret er at toppen kan åpnes. Håper forresten at bildene ser normale ut på andre skjermer, her ser de litt dradd ut... Regner med det er noen innstillinger som må fikses...

3 kommentarer:

  1. Søt han var i buret =) Bildene var ikke dradd på min PC =)

    Er en artikkel om trene burlek på Canis om du trenger litt tips, ellers så ser det nå ut som du har kontroll på det ;) Kom meg ikke inn på canis nå, men du klarer vel finne artiklen selv om du trenger det ;)

    Ikke lenge til vi møtes på spesialen nå!! :D

    SvarSlett
  2. Fin hund og søt pus! Burtrening er viktig, så det er fint å lese at du bruker tid på det.

    SvarSlett
  3. flotte bilder =)) Bildene ser også normale ut på min Pc, jeg bare digger den hunden din Ingrid, han er bare så skjønn, flott "hybel" han har fått seg også ;)

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!