Sider

fredag 8. mai 2009

Knappehimmelen :-)

Irriterer meg stadig vekk over at eg må på butikken for å kjøpe knapper, så nå var det på tide å gjøre noe med det :ler: Bestilte to knappeposer fra Panduro Hobby, og har nå en halvfull isboks med knapper :-) En del bra, mye brukende, og noe ubrukelig. Men alt i alt, en ok investering :-P



Her er mine egenproduserte maskemarkører for tjukke pinner. På bildet henger de på pinne nr 6. Plastbelagt smykkewire og perler, samt en dråpe lim for å holde endene av wiren sammen. Ble jo ikkje verdens vakreste dette, men de duger til mitt bruk :-)

Valpene har allerede blitt fire uker gamle, og begynner å bli store. Denne uka har de også fått navn :-) Trykk på linken, så finner du de ;-P Noen bilder må jo også slenges ut...

Flere bilder finner du i kullbloggen, og på oppdretters hjemmeside (b-kull).

Har også klart å tenke ut hva hverdagsnavnet kommer til å bli, både til tispe og hannhund. Enn så lenge får det være min egen lille hemmelighet, i vert fall til eg får beskjed om hvilken småttis som skal flytte til meg. Har nok også tatt litt av med tanke på valpeshopping, men nå mangler eg bare en sekk med for. Trenger ikkje noe mer utstyr nå. Tror eg...

2 kommentarer:

  1. Jeg ønsker meg og mange knapper!!!
    Og valpene er jo bare så utrolig deilige!!!! Ser ut som små ulldotter:-) Blir spennende og se hva du ender opp med:-)

    SvarSlett
  2. Panduro har sikkert flere knapper ;)

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!