Sider

torsdag 28. mai 2009

Luna Moth og tøfler

Nok noen prosjekter har blitt ferdige :-) Denne gangen ett Luna Moth Shawl, samme type som eg strikket i januar, men i en annen garntype. Dette selges, om noen er interessert :-) Mer info i Kremmerhuset.

Garn: Kauni EC 8/2
Vekt: 125gram
Størrelse: 175x94cm

Ett par lommetøfler av restegarn. Havner nok i gi-bort kassen min. Skjønner egentlig ikkje helt hvor alle restene kommer fra :gruble: Det meste eg strikker blir jo til av hele nøster.


Pyntet med knapper, siden eg har så mange av de nå ;-)

3 kommentarer:

  1. Så lekkert det ble med den tynne sorte avslutningskanten!! Fulltreffer! =)

    SvarSlett
  2. så nydelig dette sjalet var...tar a mæ hatten...mottoet mitt te høsten, e å bli flinkere til å lære meg slik strikk..go pinse

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!