Sider

fredag 26. desember 2008

Garnlagerslanking 2009

Eg har meldt meg på Garnlagerslanking :) Og tro meg, det trengs... Ikkje det at eg har så mye garn, men det er for lett å stikke innom en butikk og plukke med seg noen nøster "bare fordi".

Så årets mål er:

- Ikkje kjøpe garn bare fordi eg kan få bruk for det en eller anna gang.

- Strikke opp en del fra stæsjet mitt, og evnt sende til Norsk Nødhjelp eller lignende organisasjoner. Har sikkert nok garn til x-antall votter, luer og skjerf :-D

- Og til slutt ende opp med en litt mindre (over)full kasse enn eg begynte med.

Dette burde da være noenlunde overkommelig?
Kommer senere med en oversikt på hvor mye garn eg har, har tatt meg en liten juleferie :-)
Har nå hatt opptelling, og endte opp med 4450gram garn, det inkluderer restegarn på 1300gram. Har lagt en "ticker" nederst i bloggen for de som vil følge med, nedtellingen begynner 1.januar.

1 kommentar:

  1. Takk for utmerkelsen, og lykke til med garnslankinga!

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!