Sider

søndag 21. desember 2008

Award

Eg har fått award fra Pillen :-) Tuuusen takk, dette var moro :-)


Ramla over forklaringen på awarden i en annen blogg:

“The blog invests and believes the PROXIMITY - nearnessin space, time and realationship! These blogs are exceedingly charming. These kind bloggers aim to find and be friends. They are not interested in prices or self-aggrandizement. Our hope is that when the ribbons of these prices are cut,even more friendship are propagated. Please give more attention to these writers!Deliver this award to eight bloggers who must choose eightmore and include this cleverly written text into the body of their awards.”

“Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres”.

Så nå når eg faktisk vet hva den står for, ønsker eg å sende den videre til:

Beathe
Mono
Ororina
Sorland
Frk Badegakk
Frøken Ij
Sol
Mette og Tindra - på tide med en oppdatering snart nå vel :-)

5 kommentarer:

  1. tusen takk for awarden! du la igjen en kommentar tidligere også om denne, tror jeg.. har ikke glemt det, det tar bare litt tid ;) skal prøve å få blogget det snart. ha ei fin romjul videre :)

    SvarSlett
  2. Takk for Award!! :) Den var litt fin da :)

    SvarSlett
  3. Ååååh!! Tuuusen takk for superkoselig award! =)

    Hadde jeg bare skjønt hvordan jeg flytter den med meg, så... *rødme*


    Stor klem til deg! =)

    SvarSlett
  4. frøken ij: La ut hvem som skulle få awarden i dag, så har nok ikkje sagt noe før :)

    mono: Høyreklikk på bildet og kopier bildeadressa, og legge den inn i bloggen din via url. (når du laster opp bilde i blogspot kan du velge om du vil hente bilde fra nettet eller egen datamaskin). Så kopierer du teksten og legger den inn i innlegget :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk skal du ha :-) Det er den første awarden jeg har fått :-D

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!