Sider

søndag 14. desember 2008

Eg hadde meg en liten tur til Hillesvåg Ullvarefabrikk i går, måtte jo ha vevgarn :-) Kom hjem igjen med 600 gram, i fargene lys grå, rødt, grønt og lilla. De første innslagene i lys grå er tatt, skal etterhvert bli til en adventsløper. Fikk også en bestilling fra mamma, ho ville ha en juleløper. Bilder får komme senere, er ikkje så spennende å vise frem bilder av 8cm med lys grått lerret :-) Merker forresten at det er god trening for rygg- og magemuskler å sitte ved veven, skal ikkje sitte der så lenge før eg kjenner det i ryggen.
Fikk også med en god del vevgarn fra Bestemor (som eg har lånt veven av), gikk gjennom det i dag for å få litt oversikt. Hadde nemlig glemt å kjøpe en grønnfarge, men fant heldigvis noe i haugen som kunne brukes.

Ellers hadde eg eg en fin tur i går kveld, gikk fra Våge til Sartor Senter og tilbake. Dette er vel en tur på ca en mil. Blitt veldig lite av turgåing de siste månedene, det er kjipt å gå tur uten hund... Men i går putta eg musikken i ørene, og gikk. Hjelper litt på å ha dance/trance musikk på ørene, har en god rytme å gå etter. Burde jo tatt kameraet med, men det får bli en annen gang.

2 kommentarer:

  1. Å gosh! Der skulle jeg likt å vært også. Gleder meg til å se hærligheten!

    SvarSlett
  2. Bare å ta turen det veit du ;-)

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!