Sider

lørdag 31. mars 2012

Shades of Denim

Rokken har blitt tatt frem igjen, og eg får faktisk sitte i fred med den =) Det har en ingen garanti for med en 11 uker gammel valp i hus =P Nok en roving fra Greenwood Fiberworks er tatt frem. Blå, fordi det er månedens farge på Spinnerens Hjem. Er dessverre ikkje helt fornøyd med kvaliteten denne gangen, det kjennes ut som om fiberen har blitt farget litt hardt, og dermed hadde litt mye neps i seg. Satser på at det er ett engangstilfelle, har vert fornøyd tidligere. Dette er da igjen Blue Faced Leicester ull, spunnet som singel, og kjedetvunnet. BFL har en tendens til å bli veldig tynt for meg, så da er det greit å få litt tykkelse ved å tvinne tretråds. Kanskje dette kan bli til ett par sokker? Må nok manne kvinne meg opp til å telle meter en dag. Månedens farge for april er grønn. Må ta ett dykk nedi lageret mitt og se om eg finner noe grønt der =) Spinner du? Bli med da vel =)



1 kommentar:

  1. Lekkert garn! Kjedelig med kjøpeull som er farget for hardt, har opplevet det selv et par ganger. Det blir jo gjerne bra til slutt men det krever litt mer.

    Så langt du har kommet på broderiet!!! Helt imponert!

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!