Sider

lørdag 18. juni 2011

Agilitystevne

Siden abstinensene etter agility-miljøet gjør seg gjeldende med jevne mellomrom, ble bikkja stappa i bilen, og nesa satt mot Nordnæsdalen i dag. Mange flotte hunder, mye bra handling, og som alltid, en del mer tvilsom handling. Kjekt å treffe gamle treningskamerater igjen, og ikkje minst teste om en fortsatt får til å bruke kameraet. Orker ikkje legge ut alle bildene her også, så legger inn en link til facebook. Albumet skal være åpen for alle, også selv om du ikkje har konto på facebook.

2 kommentarer:

  1. Flotte hunder, agility er jo kjempegøy, jeg holdt på med det, da jeg hadde schæferen min =)
    Har du noen gang sett en dachs trene agility? Hadde egentlig vært gøy og prøve, men jeg ler av tanken her jeg sitter og skriver til deg da hehe

    SvarSlett
  2. Se i tidligere blogginnlegg om agility =) Trente en stund med en strihåret dachs, Mocca.

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!