Sider

mandag 2. mai 2011

Garnlager april 2011

Vips, så var det plutselig blitt mai, og på tide med en ny "slankeoppdatering". Ja, i gåseøyne, for målet som ble satt for april ble definitivt ikkje nådd =/ Gikk vel heller motsatt vei =) Vel, fem babyluer har sett dagens lys, og med de forsvant 150gram ut av lageret, klarte å bruke opp garn eg ellers ikkje hadde planer for. Derimot ble det kjøpt litt garn, blant annet til Hummeltuch, og til en fremtidig julegave. Så dermed setter eg i gang en aldri så liten uforesque her, med andre ord, gjøre ferdig det eg har på pinnene. Eller, i vert fall fortsette på de, slik at det faktisk er håp om å bli ferdig. Skal absolutt ikkje innom noen garnbutikk, og heller ikkje la meg friste av supersalget til Drops...

Målet for mai er å bli ferdig med Hummeltuch, samt å fortsette på cabled afghan og sandnestunikaen. Hadde vert greitt å fått brukt opp ett nøste eller to på begge disse to siste =)

Har også veid opp garnet mitt, og det viste ett avvik på 200gram. Så det har blitt lagt til i statistikken.

Garnlager pr 30.04.11: 8203gram. Håper på litt lystigere lesning om en måneds tid =)

1 kommentar:

  1. Jeg har et stort garnlager, men har ikke målt opp hva jeg har.
    Men planen er å få strikket det opp, uten å kjøpe så mye nytt imens. For jeg sliter med å gå forbi garnhyller :-)

    Ønsker deg en fin uke
    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!