Sider

onsdag 18. mai 2011

Fra A til Å

Litt småstrikk er av pinnene, laget av selvspunnet garn =) Først ut er ett par pulsvarmere. Garnet er bichon havanaise og shetland ull. Mønster fra mitt eget hode. I bunn og grunn bare enkel rillestrikk, med en heklet luftbuekant.


Vottene er strikket i "standardmønsteret" mitt for votter i selvspunnet hundegarn; Cozy lined mittens. De er strikket i 100% Shetland Sheepdog garn, fôret og stripene er Sandnes Smart. Begge deler skal med posten til tante G, siden det var hennes hunder som gav ull til garnet =)

4 kommentarer:

  1. Fine pulsvarmere og votter :)
    Spennende med hundegarn :)

    SvarSlett
  2. Så flotte ting du har laget, Og av selvspunnet hundeull

    SvarSlett
  3. Takk for koselig kommentar hos meg. Tida strekker ikke til, skriver du. Husk at tida går ikke, tida kommer, så du har allverdens tid :) (en på boden som skrev så fint)

    SvarSlett
  4. Flotte og varme pulsvantar du har strikka, og vottane i hundeull såg heilt herlege ut :) Eg og har noko hundeull som eg har spunne, men eg har ikkje strikka av det enno!

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!