Sider

lørdag 13. mars 2010

10 Shawls for 2010

Eg ble trekt ut som en av februar-vinnerene i KAL-en 10 Shawls for 2010, på ravelry. Premien var fra Wolles Yarn Creations, og i dag kom den i posten. En hespe med bomullsgarn, i fargen Tropical II.


Garnet er ikkje tvunnet, så tenker det må gjøre noe med. Har jo ikkje rokk for ingenting :flire: Lurer litt på å dele det også, slik at eg får laceweight/cobweb weight yarn. Sånn som det er nå, er det fingering weight.

Tips til hva eg kan strikke av dette mottas med takk :-)

Og ja, Ailo satt som ett tent lys ved sida av meg da eg pakka opp, full av forventning om det kanskje skulle være noe godt oppi eska til han...

1 kommentar:

  1. Digget fargen, nydelig. Ble litt nysgerrig, men du skriver at det ikke er tvunnet. Det er 4 tråds ;o)

    Har spunnet bomull og kan ikke fordra det, men 1 tråds bomull går ikke ann å gjøre noe særlig med, he he.

    På Ravelry er det tips til hva en har strikket med, flestparten har strikket sjal. Her kan du se hva en har strikket med samme farge som du har fått; http://www.ravelry.com/projects/JennO/citron

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!