Sider

lørdag 11. april 2009

Strikkeoppdatering :-)

En aldri så liten oppdatering på hobbyfronten her, for det skje nemlig en del på pinnene for tiden, men får liksom aldri noe av pinnene :-D Neste i vert fall. Ble ferdig med seashawlet i går, og skulle blokke det. Men så viste det seg at eg har felt av altfor stramt :-( Det ble bare fælt... Må tenke litt på om eg skal gidde å rekke opp igjen og felle av på nytt.


Holder også på med en ullgenser for tida, ferdig med begge armene. Gruer meg litt til å begynne på bolen, den er svær :-D Gidder ikkje legge ut underveisbilder, så dere får ha tålmodighet i noen uker til.

Eg var også en liten tur på shopping i dag og kom hjem med boka Kontstrikk av Ruth Gullbekk Bolstad, skal bli moro å prøve en ny teknikk igjen. Selv om eg har en stygg følelse av at det blir ørtenhundreogtredve trådender å feste på strikkeriene :-D

Og ikkje minst, må jo spamme med litt valpebilder når eg først er i gang :plystre: Flere bilder finner du her :-)


2 kommentarer:

  1. Kommer du ikke til å angre hvis du ikke rekker opp?

    SvarSlett
  2. Er nok en viss fare for at det bare går i søpla. Absolutt ikkje fornøyd i det hele tatt :(

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!