Sider

lørdag 18. april 2009

Nok en gang, litt av hvert :-)

Ett kjapt lite bursdagskort fikk se dagens lys i går kveld. I midten på blomstene er det brukt spesialtråd, den glitrer i riktig lys :-) Kom plutselig på at det kan være greitt å sende pakken med mamma, siden ho skal i bursdagen til tante. Inni pakken er Flower Basket sjal med perler.

Her er også mitt første forsøk på kontstrikk. En liten prøvelapp. Har ett nytt prosjekt på pinnene, tubesokker i kontstrikk. Er allerede ferdig med en, kanskje litt treig med å blogge for tida, men men :-)

Eg har sydd litt på Aurora Cabin i det siste, og det er da fremgang. Kanskje eg blir ferdig i løpet av året? :-D Elendig bilde, men måtte ta noen omveier siden blogspot nekta å laste opp dette bildet...

Småtrollene som ble født hos Kennel Carve Canem vokser, og har allerede blitt over en uke gamle. Synes tida så langt har gått fort, håper det fortsetter :-P Flere bilder finnes her.

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Koselig blogg du har:-) utrolig fint aurora cabin bilde, sikkert mye jobb der. Og valpene var jo bare helskjønne.. har selv lyst på valp men er ikke helt sikker på om jeg har lyst at den skal bli stor så jeg tror jeg venter litt med det;-)

    SvarSlett
  2. Å, så fint broderi. Jeg elsker å brodere, men har bestandig for mye på pinnene til å ta meg ordentlig tid til nål og tråd.
    Kortet du laget til meg henger oppslagstavlen min, og jeg gleder meg over det hver gang jeg går forbi :)

    SvarSlett
  3. Broderinga er helst sånn innimellom når eg er litt lei av strikking eller armene protesterer for mye... Men det blir da gjort litt innimellom :)

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!