Sider

mandag 24. november 2008

Perlerier og pakke i posten

Endelig kom premien for Månedens Tema i Hobbykroken fra Pillen :-) Var i utgangspunktet en saks, men Pillen syntes tydeligvis at eg hadde venta lenge for å få premie, og sendte med litt ekstra. Ett par maskemarkører, og ett snøstjerne-perlekit. Siden eg ikkje hadde noe spesielt for meg i kveld, kasta eg meg like godt over det :-S

Det var nok perler i kitet til tre stjerner. Ett herk med fiskelina som fulgte med, men det ble da ett ok resultat til slutt :-)

Maskemarkørene, lagd av Julie, datteren til Pillen.

Saksa, som var hovedpremie. Litt oljete enda, men det kommer seg vel etter hvert :-)

Og til slutt, årets siste julegaver er i boks. Kun noen tilleggsgaver som skal kjøpes inn :-)

2 kommentarer:

  1. Så moro du lagde julepynten med en gang da. Saksa kommer seg etterhvert som du selv sier. Veldig snedig og kjekk etterhvert som en blir venn med den.

    Julie er stolt som bare det av at andre en mamman bruker maskemarkørene hun har laget. (For jeg har sagt du skal bruke dem hehe)

    Stilige skrapevotter! Slike tror jeg at jeg skal forsøke meg på en gang i fremtiden også :)

    SvarSlett
  2. Kommer nok til å bruke markørene ja :) Men når? Pleier bare fiske opp de første eg får tak i...

    Skrapevottene er enkle og kjappe å strikke :)

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!