Sider

fredag 31. oktober 2008

Oppdateringer på hva som har skjedd i det siste :-)

Har dilla litt med masse forskjellig i det siste, men i hovedsak er det vel luer det har gått i :-)

Tychus-lue med en noe spesiell fargesammensetning. Fikk nemlig beskjed om at: Jo mer spraglete, jo bedre :-) Denne flytter til Clas på mandag. Burde jo egentlig hatt ett isoporhode å vise denne frem på :-D


Ellers har det blitt enda en Caliometri, som flytta til Anita før eg kom så langt at eg fikk tatt bilde. Ble strikket lik den forrige, i samme farge, så er i grunnen ikkje så spennende å blogge :-)

Farsdagsgave må også til :-) Måtte ha to forsøk på denne, den første endte opp som barnelue :-D Den havner nok i Romania-posen min. Andre forsøk ble vellykka, så håper pappa blir glad :-)

I tilfelle du lurer, den lett mislykka er den til venstre :-D (Og igjen... trenger ett isoporhode om eg fortsetter sånn :-D)

Nok ett par med lommetøfler har også blitt til. Instant Heat med alpakka i sålen :-) Hadde ikkje nok til ett helt par i bare alpakka, det røde er Safir.

Ble visst litt mye når eg tenker meg om, vert litt storproduksjon i det siste visst :-D Nå må eg prioritere skjerfet som mamma skal få i julegave, og kanskje det er på tide å brodere litt igjen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!